نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 13 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

اولین تکون خوردن جیگر خانوم

1399/10/13 10:17
نویسنده : خاله زهرا
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل، باقلوا، شکلات، قند و نبات خالههه.

جیگرم شما بالاخره به جنب و جوش افتادی و شیطونی کردن رو شروع کردی. خدا رو شکر. چون نگران بودم که مثل خاله زهرا باشی. آخه من توی دوران جنینیم بودن خیلی تنبل بودم. ولی شما زرنگی، خوشگل خانومممم.

قربونت برم که دیگه با تکونات نمیذاری مامانیت درست بخوابه، فندق جونممم.

و اما ماجرای تکون خوردن تو عروسک:

مامانت برای من تعریف کرد که روز 13 دی 1399، صبح ساعت 7 بود که از تکون تو تو شکمش بیدار شده. میگفت مثل یه ماهی از این طرف رفتی اون طرف شکمش. ای جووونننممم!

الانم صبح ها و شب ها بیشتر تکون میخوری تا بقیه موقع ها.

الهییی. آخه من تا سه ماه دیگه چه جوری صبر کنم خاله؟

شیرینی خامه ای من، انشاالله سالم باشی و خوشگل و تپلی.

خاله عاشقته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)