نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

لحظه شماری

1399/8/22 19:56
نویسنده : خاله زهرا
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله.

خوبی کوچولو؟

الان خیلی هیجان دارم.

چون...

قراره فردا جنسیتت رو بفهمیم.

من خیلی ذوق دارم.

اما فقط خاله لیلا میدونه تو گل دختری یا پسر کوچولو.

اونم فعلا بهمون نمیگه. امروز هر کاری کردم، حتی بهش کلک زدم. ولی نگفت. چون میخوان برای همه سورپرایز باشه.

انشاءالله هر چی هستی سالم باشی.

شنبه صبح نتیجه رو توی وبلاگت ثبت میکنم.

نمیگم امیدوارم نتیجه به دلخواه من باشه.

میگم امیدوارم نتیجه هر چی خواست خداست باشه.

چون عزیز کوچولو، تنها خداست که میدونه چی به صلاح ماست.

البته همه از 100 درصد، 90 درصد مطمئنن که تو پسری. حتی خودم. حالا تا خدا چی بخواد. فقط خدا رو شکر که سالمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)