نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 15 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

11 ماهگی نازنین دلوین

1401/1/5 15:48
نویسنده : خاله زهرا
161 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دلوین، گلم دلوین!

دل نمیکنم ای دل و دلدارم، با تو ای زیبا جان چه کم دارم و

هستی ام شدی، بی تو نتوانم

همچو باران، تو بی امان، بر دلم ببار، دلبر نابم

همچو مهتاب، مست و بی تاب، بر دلم بتاب، دلبر نابم

دل از جادوی چشمانت شده بی خواب

سلام دختر طلا.

یازده ماهگیت مبارک.

باورم نمیشه دقیقا یک ماه دیگه یک ساله میشی. خیلی زود گذشت. خدا رو بابت مهربونیاش شکر میکنم که تو رو به ما داد عزیز دل خاله.

برای اولین بار باقلوا و چایی خوردی. نوووش جونت. چقدرم خوشت اومد. آخه تو خودت باقلوای منی دلوین.

مامانم بهت میگه دختر روسی. آخه مثل دخترای روسی بور و نازی.

اون روز تا من اومدم پیشت و باهات حرف زدم همچین برام خندیدی که دلم رفت برات، فرشته کوچولو.

خلاصه بگم هر کی یه ناز دختر مثل تو دور و برش داشته باشه دیگه غم نداره.

چشم بد ازت دور عشق دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان معصومه
5 فروردین 01 19:54
&zwnjدختر گلم زهرا جانم. ممنون&zwnjاز اینکه مطالب قشنگ رو در مورد دلوین جون مینوبسی. 
خاله زهرا
پاسخ
خواهش میکنم. دلوین عشق منه
زهرا
5 فروردین 01 20:15
واای زهرا جووونم چقدر قشنگ توصیف کردی باقلوا رو خیلی خوشش اومد ❤️❤️❤️
خاله زهرا
پاسخ
مرسی مامانش