نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

تصویب اسم عسلم

1399/8/30 18:55
نویسنده : خاله زهرا
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای من. خاله فدای تو بشه گل دختری.

خوبی خانوم کوچولو جونم؟

عزیز خوشگلم مامانت اینا اسم شما رو انتخاب کردن. دلوین.

دلوین یه اسم کوردی هست و به معنی عشق، دلربا.

البته من اسم های دیگه ای بهشون پیشنهاد دادم. ولی ظاهرا فکر میکنن دلوین بهتره.

خب بالاخره هر کی یه سلیقه ای داره خاله جون.

بگذریم.

این ماه خیلی اتفاقات افتاد.

از جمله شروع شدن کلاسای خاله زهرا.

از یکشنبه هفته پیش کلاسام شروع شدن خاله.

دیروز دوباره مامانتو دیدم و دست گذاشتم رو شکمش و کلییی قربون صدقه ات رفتم.

جوری که مامانت میخندید و میگفت زهرا اونقدری که تو ذوق داری من ندارم.

آخخخخ من قربونت برم نفس خاله. من که دارم میمیرم از خوشحالی. تا 10 اردیبهشت که گفتن تو به دنیا میای چه جوری صبر کنم آخهههه؟

به خدا میسپارمت دلوین خانومی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)