نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

اولین باری که عشق کوچولومو بغل کردم

1400/4/1 18:10
نویسنده : خاله زهرا
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ترینم. 

سلام دردونه قلبم. 

خاله زهرای تنبلت رو ببخش که کم برات مینویسه. 

این پست رو دو روز پیش باید مینوشتم برات. 

عزیز دلم آخه چی بگم از تو؟ از بس مثل قند شیرینی. 

دقیقا روز اول تیر ماه، بهترین ماه خدا بود که ترسم رو گذاشتم کنار و برای اولین بار با کلی احتیاط بغلت کردم. 

آی جان. دورت بگردم من. 

اینقدر نازی. اینقدر نازی که ماشالله. 

تا بغلت کردم و سرتو گذاشتی تو بغلم، آروم شدی. منم یواش باهات حرف میزدم و تو گوش میدادی. اگه بگم اون لحظه بهترین حس دنیا رو داشتم دروغ نگفتم خاله. 

خانومی، خوشگل کوچولو، چشم بد ازت دور که جان و جهان مایی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)