نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

اولین دیدار من و جیگرم

1400/2/10 1:41
نویسنده : خاله زهرا
107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل. نفس. عشق خالههه. 

الهی که من دورت بگردم. 

خاله فدا بشه برات که تو اینقدر جیگری عزیزم. چشم بد ازت دور باشه انشاالله. 

امروز تونستم خوب ببینمت فندق. 

البته روز بعد از تولدتم اومدم ولی چون خواب بودی نتونستم درست حست کنم. 

وااای وااای وااای! آخه من چجوری بگم از این همه عشق؟ 

امروز دست و پای کوچولوتو لمس کردم. یعنی دلم زیر و رو شدا از بس ناز بودی. جون دلم ماشاالله بهت. 

باهات حرف میزدم و تو همچین با دقت گوش میکردی . انگار از صدام خوشت اومده بود. 

وای ننههه. صداتم اینقدر نازک و قشنگ بود. وقتی گشنت بود اینقدر مظلومانه گریه میکردی که بغض کردم. 

آخه جانیمسان قیز. 

اما زردی داری نفس. الهی برات بمیرم. انشاالله تا دو روز دیگه خوب بشی خوشگلم. 

میبوسمت هزارتا عاشقتم هوارتا. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)