نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

10 روزگی عشق دلم

1400/2/15 23:35
نویسنده : خاله زهرا
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلوین جونیم. 

خوبی خاله؟ 

قربون اون صدای نازت بشه خاله که وقتی گریه میکنی منم بغض میکنم. آخه خیلی مظلومانه گریه میکنی. 

از داشتنت بی نهایت خوشحالیم. چشم بد ازت دور باشه ایشالا. 

زردیت خوب شده عشقم. خدا رو شکر. 

تو خواب میخندی. فدای اون خنده های یواشکیت. 

اما شبا خیلی گریه میکنی عزیزم. فکر کنم دل درد داری. خاله بمیره برات. 

مامانت اینا میگفتن پریشب از ساعت 12 تا 7 صبح گریه کردی. فدای اشکات. 

برای همین بهت قطره دل درد میدن. 

هنوز نتونستم بغلت کنم گل دختری. اینقدر دلم میخواد. ولی میترسم خاله جون. آخه تو هنوز خیلی کوچولویی و سرت نرمه. 

ولی هر بار دست و پاتو لمس میکنم قربونت برم. ماشاالله ماشاالله خیلی ناز و کوچولویی. خدا برامون حفظت کنه عسلم. 

خاله عاشقته ها. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)