نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

یک ماهگی دلبرکم

1400/3/5 15:15
نویسنده : خاله زهرا
59 بازدید
اشتراک گذاری

جان دلم، مهربانم، عشق کوچولوی من، ناز ترین دختر دنیا!

میدونی عشق یعنی چیی؟ عشق یعنی تو. تو که با وجود معصوم و پر از عشق خداییت به هممون شادی بخشیدی.

و امروز تو یک ماهه شدی دلوین، عزیز دلم!

یک ماهه که داریمت و از وجود نازنینت عطر خوش زندگی رو استشمام میکنیم. 

نگم برات گل دختری. 

چقدر تو عشقی خدا میدونه! 

وقتی باهات حرف میزنیم چشماتو باز میکنی و لبخند میزنی. 

ماشاءالله معلومه خیلی باهوش و شیطون بلایی عزیزم. 

چون خودتم با اصوات خاص سعی میکنی جواب ما رو بدی. آخه من غش، من ضعف.

اما بمیرم برات که هنوزم دل درد و کولیک داری و شبا تا صبح گریه میکنی. 

بنده خدا مامانت خیلی ناراحت و خسته شده بود. 

هر چقدرم شربت عرق نعنا و زنجبیل بهت میداده فایده نداشته. جز اینکه بدنت پر جوش بشه.

آخه دورت بگردم با اون گریه های معصومانه ات. یعنی همه میگن خیلی مظلومی. 

تا اینکه دو روز پیش زن عموت که اونم یه دختر دو ماهه داره از قطره خوراکی دخترش داده به مامانت و وقتی اونو میخوری خدا رو شکر آروم و بدون درد میخوابی. 

خیلی دوستت دارم. 

اون روز به مامان عزیز میگفتم تو دلوین نیستی دلبری. 

آخخخخ که من مردم برات. عشق خالهههه. 

عاشقتم جون و دل. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)