نازنین 👸دلوین👸نازنین 👸دلوین👸، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
وبلاگ دلوینیوبلاگ دلوینی، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان دلوینمامان دلوین، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابای دلوینبابای دلوین، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
خاله زهراخاله زهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

𝐝𝐞𝐥❤𝒗𝐢𝐧 رباینده دل‌ها

💚دل نیست آن دل که دلوین ندارد، بی روی دلوین دل آرام ندارد🧡

40 روزگی جیگر جون

1400/3/14 13:25
نویسنده : خاله زهرا
73 بازدید
اشتراک گذاری

میگن دختر شیطون بلاست خوشگلیش کار خداست همیشه تو قصه هاست

میگن اون ناز و کرشمه اش اون نگاه و عشوه اش جوری دل میبره و فدای چشماش

دختر که یک دونه باشه تک و دوردونه باشه یه جورایی ناز داره چشماش

نازدار خانومم سلام. 

عشق دلم.

جان جانانم.

دلبر جانم.

جیگر طلا.

عسل طلا.

ناناز طلا.

دلوین طلا.

بالاخره 40 روزه شدی. مبارکت باشههههه قندونک من.

قدیمیا میگن دختر کوچولو ها از 40 روزگی همچین خودشون رو تو دل همه جا میکنن که میشن نفس.

آره. توام الان شدی نفس ما خاله هات. 

من که بدون تو نمیتونم دوام بیارم خوشگلم.

اما از کارات بگم که ماشالله شیرینک شدی.

منم خودمو واست هلاک میکنم اینقدر قربون صدقه ات میرم.

خودم تا حالا چند تا فیلم گرفتم ازت. 

اون روز بهت گفتم دلوین جونم؟ توام گفتی هوم؟ 

فهمیدی چی شد؟ تو فقط جواب منو دادی. 

دقیقاااا عین خودمی.

آخه منم وقتی سه ماهم بوده مامانم میگفته زهرا؟ منم میگفتم هوم؟ و جوابشو میدادم.

اما شما ماشالله اینقدر که باهوشی از یک ماهگی این کارو کردی قربونت برمممممم.

تا حالا دو بار سرتو بوسیدم. خیلیییی شیرینی ماشالله. 

وقتی باهات حرف میزنیم دست و پا میزنی و صدا در میاری از خودت.

انگار داری باهامون حرف میزنی.

پسر خاله آریا رو هم خیلی دوست داری. وقتی اون صدات کرد کلی واکنش نشون دادی عسلم. 

اما هنوز کولیک داری و خوب نشده. بمیرم برات که با گریه هات دلمون آب میشه دلوین. 

اما انگار خاله لیلا رو از بقیه خاله ها بیشتر دوست داری. همچین تو بغل اون آروم میگیری که من حسودیم میشه خخخ. آخه چرااااا من هنوز نتونستم بغلت کنم؟

البته خاله لیلا هم بهتر از ما نی نی داری بلده با اینکه خودش تا حالا بچه نداشته. خخخ.

جیگرم عاشقتم.

میبوسمت هزارتا. 

از تو خوشگل تر، هیچ عروسکی تو دنیا وجود نداره عروسک اردیبهشتی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)